26 jaar K.V. Achlum

K.V. Achlum is in 1994 ontstaan uit een fusie van ‘Sport en Freonskip’ en ‘Hâld Moed’. De vereniging is aangesloten bij de KNKB en bij de Federatie Franekeradeel. K.V. Achlum heeft haar eigen clubblad Yn ‘t Napke. Sinds 2003 is K.V. Achlum de trotse bezitter van een eigen clubgebouw. Achlum kaatst op het terrein in het midden van Achlum, ‘het vierkant’.

K.V. Achlum wordt  gedreven door vrijwilligers.

Naast het bestuur bestaat de organisatie van K.V. Achlum uit diverse commissies, waaronder een jeugd-, veld en keurmeester- en een cateringscommisie.

K.V. Achlum wordt  gedreven door vrijwilligers.

Nieuws van het bestuur