Er zijn mensen die altijd bezet zijn, maar ook verenigen die druk bezet zijn. Zo is het eigenlijk ook met de kaatsclubs van Achlum en Arum. De grootste uitdaging is elk jaar om een datum te vinden waar de beide dorpen zich in kunnen vinden. Want hoe meer deelname, hoe beter natuurlijk. Toen er ook nog een derde partij zich kwam roeren in dit verband werd het ingewikkeld….die hebben we de wacht aangezegd. We rekenden er op dat we, ondanks de bouwvak, genoeg deelnemers zouden krijgen. En die kwamen er! En gelukkig ook bij de senioren veel Arumer deelnemers, waarbij het ongeveer 50/50 was. Opzet van de partij dus weer geslaagd!

De jeugdcategorieën speelden beide middels een variapoule. De pupillen/schooljeugd legden de lat meteen erg hoog met alleen maar 5-5 partijen! Dan is best wel van belang tegen wie je de volgende partijen moet. Bij beide categorieën waren er 2 parturen met alleen maar winstpartijen en gaven de tegeneersten de doorslag. Veel trotse winnaars!

De dames speelden in duo’s de wedstrijdlijst. Niet altijd evenveel spanning in de partijen, wel heel veel plezier!

Bij de heren bleek 1 persoon niet op de lijst te staan en moest de hele boel worden omgegooid. Geen probleem voor de heren/jongens, het plezier staat ook hier duidelijk voorop.

We wedstrijdsponsor van deze partij is Bouwbedrijf Jelle Bruinsma.

Uitslagen :

Senioren :